Alvic va tancar una nova edició de Motortec Madrid amb un balanç positiu. Les novetats i solucions per a la gestió de la multienergia que va presentar l'empresa tecnològica, que ja té una presència consolidada a la fira, van tenir una gran acollida. “La resposta de les persones que ens van visitar va ser molt bona. Vam tenir un bon ambient durant tota la fira i, en aquest sentit, vam sortir reforçats i amb ganes de més esdeveniments. Retrobar-nos personalment amb molts dels nostres clients i partners i poder compartir amb ells aquest esdeveniment tan especial era un dels nostres objectius”, explica Jordi Noguer, Director Comercial Iberia d'Alvic.
La icònica aspa d'Alvic va presidir un espai cuidat fins a l'últim detall amb la companyia d'una projecció cridanera de 360º. Les diferents divisions energètiques (estacions de servei, centres de distribució, consum propi i energies renovables) van tenir protagonisme en la distribució de l'estand, que també va comptar amb zones de demostracions per donar a conèixer les noves prestacions dels sistemes Octan i Heptan. D'aquesta manera, la companyia va posar de manifest la seva inversió constant en R+D+I. “Presentar les nostres noves solucions ens permet estar a l'avantguarda del mercat i del sector tecnològic en particular”, afirma Noguer.
Novetats per a cada sector adaptades als canvis energètics
Un dels productes que va captar l'atenció dels visitants va ser Alvic iHCP. L'empresa va revelar en primícia l'evolució de l'equip que constitueix la pedra angular de la companyia. La nova versió del concentrador -disponible per a sobretaula o en armari rack- és el més complet del mercat i facilita la connexió de qualsevol equip amb el sistema Alvic.
Vertex, la nova generació d'OPT d'Alvic, també va destacar. El terminal d'autoservei es pot adaptar a les energies renovables -com l'electricitat, el gas i l'hidrogen- i inclou un software de gestió completament renovat. La base triangular del Vertex ofereix dues cares funcionals en un sol terminal, cosa que permet millorar i agilitzar l'experiència dels usuaris. En aquest sentit, la il·luminació led a les dues parts frontals i la posterior de l'equip permetrà visualitzar l'estat de cada repostatge o càrrega de la persona que estigui realitzant l'acció. A més, Alvic va presentar, per primera vegada, la versió de paret del Vertex.
Al sector dels centres de distribució, es va presentar la nova versió de l'Alvic TMV, enfocada a facilitar, cada vegada més, als conductors totes les operacions des del seu vehicle. L'equip s'adapta a qualsevol vehicle i compta amb les versions TMV tablet i TMV mobile.
D'altra banda, Alvic també va desplegar tot el potencial de la tecnologia per al control i la gestió de flotes privades. A l'estand es va mostrar el Fleet Dispenser, que cobreix la necessitat d'un sortidor d'autoconsum professional amb l'opció d'un controlador integrat. L'equip, amb certificació ATEX, disposa de múltiples configuracions en funció del cabal suportat o del nombre de mànegues i cares.
Finalment, a l'estand de la companyia tecnològica també va destacar l'evolució de l'IP04 System, les solucions de càrrega i autoservei per a vehicles elèctrics i els equips per a centres de rentat .
Alvic manté la seva aposta per la fira: “Sempre tenim un impacte important”
Alvic va organitzar la jornada tècnica “Tecnologia global per a una única gestió de la multienergia en estacions de servei” per a l'edició d'aquest any, que es va celebrar del 20 al 23 d'abril al Recinte Firal IFEMA. L'empresa va presentar les novetats per a una única gestió de la multienergia en estacions de servei de la mà de Jordi Noguer, Director Comercial Iberia, i Ferran Arcarons, Director de Màrqueting d'Alvic.
Motortec Madrid és una de les fires professionals més importants per a Alvic i de gran valor per al creixement i expansió de l'empresa. Per això, i per la repercussió habitual que té la presència de la companyia a la fira, Alvic manté la seva aposta per l'esdeveniment. “Alvic sempre té un impacte important. La presència i accessibilitat a tot el mercat sempre és positiu. I, a més, comptem amb els recursos materials, i especialment humans, per fer front a la gran quantitat de visites que vam tenir i els vam donar una continuïtat òptima a totes les qüestions tractades. Sense dubte, tot això anima a repetir a cada edició”, conclou Noguer.