La tecnologia d'Alvic per a la gestió de l'energia destaca a Green Gas Mobility Summit 2023

Les solucions tecnològiques d'Alvic Group per a les energies renovables, com ara el gas i l'hidrogen, van tornar a destacar a Green Gas Mobility Summit. La companyia, present a l'esdeveniment amb un espai interior, va tancar la tercera participació al congrés amb un balanç beneficiós. “L'experiència va ser molt enriquidora, fluida i positiva. Podem percebre una atmosfera d'innovació i de col·laboració. Els expositors van presentar una àmplia gamma de solucions relacionades amb la mobilitat sostenible i les innovacions en hidrogen. I vam tenir l’oportunitat d’interactuar amb experts de la indústria”, afirma Iñaki Loza, delegat comercial d’Alvic a Madrid.

Durant la fira, que es va celebrar el 20 i 21 de setembre a La Nave de Madrid, l'equip d'Alvic va donar a conèixer les darreres novetats per a la gestió de l'energia en gasineres i hidrogeneres, com el terminal d'autoservei Vertex d'última generació, a més de les innovacions per al sector de la gestió de flotes de transport que utilitzen el gas com a combustible. De fet, una de les principals preocupacions entre els assistents va ser la necessitat d'accelerar la transició cap a fonts d'energia més netes, com ara el biogàs i l'hidrogen verd, per reduir les emissions de carboni al transport. “També notem un enfocament creixent a l'economia circular i la sostenibilitat a tota la cadena de subministrament, des de la producció de biogàs fins a la fabricació de vehicles. La mobilitat elèctrica, especialment en vehicles comercials, està guanyant terreny ràpidament. A més, la digitalització i la integració de sistemes de gestió d'energia són tendències clau per optimitzar l'eficiència en l'ús dels gasos verds a la mobilitat”, explica Loza.

“Cada any és més enriquidor”

Alvic, com a soci de Gasnam, l'associació que organitza l'esdeveniment, va participar a Green Gas Mobility Summit per primera vegada el 2021, i ha continuat reafirmant la seva aposta per les energies renovables amb el desenvolupament de productes i solucions tecnològiques. L'empresa també forma part del Consorci Hydrogenizing BCN, aportant la seva experiència al projecte Hydrogenizing BCN, que construirà estacions de servei d'hidrogen al país durant els propers anys.

“En comparació amb edicions anteriors, qualificaria Green Gas d'aquest any com a extremadament rellevant i beneficiós per a Alvic. L'evolució del sector cap a una mobilitat més sostenible ha esdevingut més evident, i la fira va proporcionar un espai ideal per connectar-nos amb nous socis i mantenir-nos actualitzats sobre les darreres innovacions. Vam poder identificar oportunitats estratègiques que podrien enfortir la nostra posició al mercat i millorar la nostra oferta de productes i serveis relacionats amb els gasos verds. Crec que cada any és més enriquidor”, conclou Iñaki Loza.

Més de 1.300 persones acreditades, una àmplia representació institucional i les companyies líders de l'energia i el transport han posicionat Green Gas Mobility Summit com a referent en la recerca d'un futur sostenible. L'hidrogen -el vector energètic que ha rebut més titulars aquest any- va ser el gran protagonista de les jornades, erigint-se com l'alternativa de futur que possibilitarà un transport zero emissions per carretera i per mar, i amb un sector que reclama el suport de la administració per al desplegament nacional duna xarxa d’hidrogeneres.

 

Notícies Alvic